591 dagar senare

Trodde på alvar att bloggsverige var helt död, men när man ser den så framgångsrika blondinbella i varenda morgon/kväll/nattsoffa som finns på TV börjar man undra...

Är det så att folk faktiskt orkar läsa saker på nätet trots att den allmänna koncentrationsnivån ligger mellan 53-64 sekunder, eller har Bella helt och hållet gått över till klädprostitution?

Hur som helst så tänkte jag börja skriva lite här innan mitt huvud exploderar. Visst är det inget fel med att gå tillbaka och fila på nått som har legat på is i ca 591 dagar?! Tro faktiskt Einstein började sin relativitetsteori med E=m och sen la han till c^2 ungefär 591 dagar senare, så det är aldrig för sent!

Det viktigaste som hänt sedan jag senast skrev här är att en svindålig hiphopartist har rippat mitt unika namn för att sprida sin röviga musik! Trodde man gjorde en snabb google-search innan man tar ett artistnamn men uppenbarligen inte. Det måste dock svida lite i hans pillriga små ögon när denna blogg fortfarande ligger före hans sketna hemsida!!!


/Luke "still first" von Duke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0