Paradise Brothel

Många av er vet säkert att jag studerar TV och Filmproduktion.

Tänkte dela med mig av en idé till ett nytt program på 6an som garanterat skulle bli en tittarsuccé!


Paradise Brothel


Det är lite som det beryktade Paradise Hotel men detta program är poängbaserat istället.

Själva platsen ser ungefär lika ut. Nytt lyxigt hotel nånstans nere i Mexico eller whatever.

Så slänger vi in 10 singelkillar med tribaltatuering som måste ta minst 120kg  bänkpress i entrén för att komma in.
Därtill komer 10 singelbrudar med korrekt byststorlek och midjemått.

Sen är det bara och dra igång hela apparaten.

Tänkte att poängfördelningen ser ut ungefär så här:

10p - sexual intercouse

5p - BJ

1p - HJ

0.5p - varje timme med mer än 2 promille alkohol i blodet

När en tävlande uppnått 50 poäng får denne öppna Pandoras Ask som självklart innehåller en drös relaterade leksaker som ger bonuspoäng.

För att krydda det hela slänger vi in en "Joker" som är en riktig datanörd och deltagarna får dubbla poäng för allt som innefattar Jokern.

Den som har minst poäng vid veckans slut får helt enkelt åka hem!
Låter som BRA TV eller hur?!

Jag tippar på att tittarsiffrorna kommer slå Melodifestivalen med kuklängder...

Är du Hasse Aro eller någon annan producent på 6an så är det bara o slå en pling så kan vi snacka cash!



/LvD

Kommentarer
Postat av: Nic

Aa fan.. jag skulle lätt kolla på det!

Datanörden kan vara halvtjock va? Då har jag en som skulle passa kanske.. :P

2010-02-01 @ 16:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0