Italianos



Alla vet ju om att stereotypen av en italienare är sliskig med mörkt bakåtslickat hår. Om den italienaren sen är den mäktigaste mannen i italien...vad ska han då göra?! Klart att han ska utnytja sin italienska sliskighet/makt att fnula runt med massa unga brudar.

Jag menar inte att jag tycker de är rätt...men man blir ju inte så förvånad!
Han kör ju bara på samma stil som dom italienska förfädrarna, rommarna. Nog fasen hade Julius Cesar och dom andra emperors bra många fruar som köade för att komma in i sovrummet.

Nu när sverige är ordförande för EU tycker jag Freddan Reinis kan tipsa Berlo om den här svenska nyheten:



Hoppas att dom styrt bajjamajjorna ordentligt så hygienen hålls korrekt. Festivalliv är ju annars inte den renligaste formen av leverne.

Kan dom lova att alla träskpunkare från Augustibuller (punk-festival) är bannade från den här festivalen?


PS. Insåg precis att alla italienare jag känner är riktigt hyggliga personer och inte alls sliskiga DS.

/Luke "don corleone" von Duke

Kommentarer
Postat av: belleboop

Tur för dig att du la till de sista i detta inlägg om oss italianos ;)

2009-07-14 @ 17:54:59
URL: http://bellsofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0