My cooking is a joke...

Tror ni att jag har de tråkigt här uppe i Falun?
Think again!
Jag kan inte ens hålla mig för garv ens när jag lagar mat! Igår skapade jag dessa kreationer:


Detta är Nils...han är också min sambo (pöss!)




Frågan är vem detta är?!

Veckans Tävling

Svara vem denna maträtt föreställer!

Vinst: Ett signerat toalettpapper som skickas hem till dig!



Kan ju skriva receptet på denna fantastiska maträtt när vi ändå är igång:


Ludde Löks Laughing Lodis

½ pkt Findus Krögarpytt
2 ägg
Toppa med Eldorados Vitlökssås


/LvD

Kommentarer
Postat av: Leijon

bilden liknar dig Ludds, halloween 2008.. du vet den bilden ja rita av till dig ;) <3

2009-12-09 @ 22:24:09
Postat av: Emelie

Hörru, du har ju kommit igång å bloggat riktigt bra..:) yeah.. den röda klänningen var btw faktikt riktigt snygg. sådeså!

2009-12-10 @ 12:14:16
Postat av: Johan

Tack för tipset på matreceptet.

Ludde Löks Laughing Lodis

½ pkt Findus Krögarpytt

2 ägg

Toppa med Eldorados Vitlökssås



jag skall laga denna komplicerade maträtt!FAR



Ps kan du bekräfta att du fått NOBELPRIS =700 kr Ds



2009-12-11 @ 21:51:49
Postat av: Anonym

Ludde!Om det är så att Du knappt kan ta Dig till örebro nästa vecka så vill jag att Du talar om vilket resebidrag du vill ha . Det skulle roligt om vi kunde ses! far

2009-12-12 @ 22:15:13
Postat av: Mamma och Johanna

Hej Luddeprutt!



vi gissar att det är Sebastian (Din sambo (puss!))

Vi vill gärna att du visar upp dina nya kok-konster hemma någon dag! Vi skulle vilja se hur vi ser ut som Laughing Lodisar...



Hoppas att allt är bra!

Nu ska vi hälsa på Mette Marit!

Puss/

Jo and Ma



2009-12-13 @ 12:15:14
URL: http://hedenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0