Är det dags?

Nä nu får de fan va nog!
Jag har blev inte nominerad till Blogg Awards detta år heller...och då har dom en ny kategori

"Bästa Blogg om I-landsproblem med Vulgärt språk"

Kan det va för att jag snittar ett inlägg per år?

Jag har följande giltiga anledningar:

- Musarm
- Musfingrar
- Musbrist
- Tangentbordsarm, p.g.a uppfuckad mellanslagstangent vilket jag själv fick skruva, bända upp och omprogramera själv! Tack fan för Naturvetenskapliga gymnasielinjen!



Nu har jag kört mun-mot-mun-metoden på denna slaskblogg och får se om den överlever igen...

Skulle säga att den blivit lite som en doku-kändis...fast utan ett töntigt programprefix (mammasökerbondpojke-klas-göran)...den har haft sina glansdagar...men de finns väl några misserabla c-kändisar som lyckats bra efter Big Brother....eller?

Nä där pissade jag i motvind som den blinda sa till döva fan.

Va tror ni?

/LvD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0