And the winner is...

Nu är tävlingen avslutat!

Det kom in ett rätt svar och det var inskickat av Mor och lillasyster Johanna! Grattis! Ett signerat dasspapper kommer på posten innan Jul!

Bilden föreställde Sebastian nere i tvättstugan.



I fredags blev det förfest kombinerat med tvättning. Alkoholintaget resulterade i hög testosteron-nivå vilket gjorde att sebastian inte kunda hålla sig undan tvättmaskinen. Knoppen man använder vid öppning hade uppenbarligen en njutbar vibration!

Här kommer helbilden:



Jag själv tog också modet till mig och fick ett åk till den 7:e himlen! Forbidden love kan man säga!

Efteråt tog jag maskinens nummer och vi bestämde att träffas igen nästa onsdag kl. 15.00. Men hon ringde inte dagen efter och när jag smygkollade hennes filofax såg jag att hon bokat dejter med hela jävla huset! Dom är alla likadana! Falska slynaktiga maskiner! Fy fan säger jag. Lika bra o skaffa hund!

/LvD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0